Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Merhaba de! nigga bak geri döndüm beni bekliyordunuz sanırım
Adam oldu bir iki sünepe tipik Orospu çocukluğunun sendromu
Bana vermekten geceleri iş yapamaz oldu manitana maaş bağladım
Aşşağılık yavşaklar ağzını kapatmalı bu sefer fena sıçırttım

Her renkten bi bebek peydahladı beni bekler annen ve bana seslen
Yeni bi vuruş modeli verir adımın anlamını bilmeyenleri de bunu söyle
Dizlerime kapanıp af dilediğini söylememenin aslı cidden derindi
Biraz akıllı ol diye zaman verdim ama götü kaşınan yine sendin

Hadi beni topfrend'ine koy sana kol gibi rhyme kastırdım.
Skip'ini kes yıkabilecek yok beni
Bu sikimin evladına hediyem var pepepektik
Bir sik gerekir elimden çıkarmak için ablanla ilgili
hepimiz memememeleri dik duruşlarından belli çok sevindi

Hilkât garibesine döndü bulun adresim belli beni arayanlar
Karı kız'la işim yok ortalık fallik doldu zaten hepsine kürtaj yaptırmak gerekli
Öncelikli o delikli zarının dikilmesi önemli
Yetiştirme yurtları yeni piçlere kucak açacak seni bekler gibi.

2x( Nakarat )
Kapında köpek O'dur.Ölüne lanet okut
Sarıp başa dinleyin bu delinin diyaloğu
Hesap kabardı sorun dileyin elbet olur
Deliliğin diğer adı allame sendromu

Konuşmak istediğim bikaç şey var nerden başlasam ki bilmem,
Kimi kalemime tıpkı menekşe eda'sıyla işlettim tahmin edemezsin,
Af dileme yalama oldu ağzın artık bana saksodan oldun arsız,
Hayatının hatasıydı şahsımdan disslenmek bu track ani taarruz,

İtiraf ediyorum rap'i ben bozdum sana anlatmak istemiştim,
Fakat aklına takılan Yarraklar seni kendinden geçirmişti
Kim korkar rap'in amcıklarından arta kalansa tek bi dal cigara,
İnziva vakti gelmedi henüz büzüşmeyin iltifattı sana çakmam,

Gard al! renkleri kan göt edecek, arkandan gelsin patlak tayfan,
Fark yapmaz bana kaltaklık yapman makyajın aktı surattan,
Cebine bir iki lira koyun atarını kesecektir eminim,
Eziklerin işi kaliteme ulaşamadıklarından dolayı bana göt vermektir emelleri,

Kel alaka ne alaka bu rape kro gerekmez, ağzını kapat bu zarf'ı yuttu,
Tüm alem Allâme adıyla kopar ve bahanen olsun Kerhanen,
İtimat göster iltifat gör azcık spin atmasın arka tarafın artık,
Yok size, bana yalakalanıp adam olmak isteyen feryâd'ı...

2x( Nakarat )
Kapında köpek O'dur.Ölüne lanet okut
Sarıp başa dinleyin bu delinin diyaloğu
Hesap kabardı sorun dileyin elbet olur
Deliliğin diğer adı allame sendromu


Yorumlar ;


Yorum Yap ;